Journalist in de klas
Direct aanvragen
Home
Onze diensten
Nieuws in de klas aanvragen
Overzicht Nieuwstitels
Lesmateriaal
Lesmateriaal
Praktijkvoorbeelden
Nieuwstool
Leerdoelen
Nieuws in alle vakken
Taalvaardigheid
Mediawijsheid
Burgerschap
Docentenhandleiding
Over ons
Contact
Organisatie
Nieuwsbrief
Home
>
Feedbackformulier Nieuws in de klas
Feedbackformulier Nieuws in de klas
Jouw feedback helpt ons!
Heb jij via Nieuws in de klas gratis nieuwstitels aangevraagd voor gebruik in het onderwijs? Dan zijn we heel erg benieuwd naar jouw ervaring ; het feedback-formulier invullen duurt max. 3 minuutjes en helpt ons ontzettend bij het verbeteren van Nieuws in de klas. Alvast heel erg bedankt voor je feedback!
Welke materialen heb je gebruikt?
Landelijke titel op papier
Regionale titel op papier
Online titel(s)
Een combinatie van papier / online
Losse artikelen, zelf geprint
Hoe heb je de materialen gebruikt?
Klassikaal, tijdens een les
Individueel / in groepjes, tijdens een les
Als huiswerk
Als researchmateriaal
Anders, namelijk...
Ander gebruik
Indien anders, op welke andere manier heb je het materiaal gebruikt?
Opmerkingen over het gebruik
Eventuele opmerkingen over hoe je het materiaal hebt gebruikt.
Hoe vond je het werken met de titels op papier?
Als je gebruik hebt gemaakt van papieren titels, welke titels werkten goed? Bij welke titels liep je tegen problemen aan?
Ben je tevreden over de bezorging van de titels op papier?
Ja
Nee
Opmerkingen over de bezorging
Eventuele opmerkingen over de bezorging.
Lukte het om online in te loggen bij de titels?
Ja
Nee
Niet geprobeerd
Opmerkingen over het inloggen
Eventuele opmerkingen over het inloggen bij titels.
Hebben je leerlingen ook zelf ingelogd bij de titels?
Ja
Nee
Niet geprobeerd
Zo ja, hoeveel leerlingen hebben ingelogd?
Opmerkingen over het inloggen door leerlingen
Eventuele opmerkingen over het inloggen bij titels door de leerlingen.
Andere opmerkingen en / of tips
Alles wat je verder met ons wil delen.
Delen
Nieuwsbrief
Inschrijven
Laat dit veld leeg als je een mens bent: